Info icon
W związku z aktualną sytuacją na Ukrainie przewoźnicy mogą mieć problemy z dotarciem na przystanki i odbiorem pasażerów. Informacja na temat przejazdów na Ukrainę. Jednak na obecną chwilę posiadamy informacje, że większość przewoźników kursuje według rozkładów jazdy. Przewoźnicy realizują kursy na zachód Ukrainy, aż do Żytomierza czy Winnicy. Wznowiono kursy, ale z możliwymi opóźnieniami, do Kijowa, Połtawy czy Zaporoża. Kursy do m.in. Charkowa, Melitopola czy Doniecka są wciąż odwoływane.

W razie nagłych zmian przewoźnicy najczęściej kontaktują się z pasażerami telefonicznie lub wiadomością SMS. W przypadku odwołania przejazdu bilety zakupione przez serwis EuroAutokar mogą Państwo zwrócić za pośrednictwem naszego Działu Obsługi Klienta pod numerem tel. 12 345 16 63 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail: kontakt@euroautokar.pl Rozmawiamy i odpisujemy w języku polskim, angielskim, ukraińskim i rosyjskim.

Ze względu na uwarunkowania przewoźników przy niektórych zwrotach naliczane jest odstępne zgodnie z regulaminem przewoźnika.
Więcej
Mniej

Pomożemy zorganizować twoją podróż autokarem

Zadzwoń

703 402 040

Koszt: 2,58 PLN z VAT/min
Usługę świadczy Progress Plus s.c.

Godziny pracy

Pn-Pt 08:00-23:00
Sb-Nd 09:00-23:00

Zaplanuj podróż autokarem

Potrzebujesz pomocy w organizacji swojej podróży autokarem? Skontaktuj się z nami i
odkrywaj Polskę i Europę z naszym serwisem.

Informacje o serwisie:

TravelTECH Sp. z o.o.
ul. prof. M.Życzkowskiego 20
31-864 Kraków

Sąd Rejonowy dla Krakowa - Śródmieście w Krakowie
XI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego.



NIP: 675-13-45-369
REGON: 120268474
KRS: 0000258229
Zaplanuj podróż
Obsługa klienta