Info icon
W związku z aktualną sytuacją na Ukrainie przewoźnicy mogą mieć problemy z dotarciem na przystanki i odbiorem pasażerów. Informacja na temat przejazdów na Ukrainę. Jednak na obecną chwilę posiadamy informacje, że większość przewoźników kursuje według rozkładów jazdy. Przewoźnicy realizują kursy na zachód Ukrainy, aż do Żytomierza czy Winnicy. Wznowiono kursy, ale z możliwymi opóźnieniami, do Kijowa, Połtawy czy Zaporoża. Kursy do m.in. Charkowa, Melitopola czy Doniecka są wciąż odwoływane.

W razie nagłych zmian przewoźnicy najczęściej kontaktują się z pasażerami telefonicznie lub wiadomością SMS. W przypadku odwołania przejazdu bilety zakupione przez serwis EuroAutokar mogą Państwo zwrócić za pośrednictwem naszego Działu Obsługi Klienta pod numerem tel. 12 351 00 21 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail: kontakt@euroautokar.pl Rozmawiamy i odpisujemy w języku polskim, angielskim, ukraińskim i rosyjskim.

Ze względu na uwarunkowania przewoźników przy niektórych zwrotach naliczane jest odstępne zgodnie z regulaminem przewoźnika.
Więcej
Mniej

Pomoc

    ?Rezerwacja biletów autokarowych

    • Jak kupić i zarezerwować bilet online?
    • Jaki rodzaj biletu wybrać?
    • Czy są bilety ulgowe?
    • Kiedy i w jakiej formie otrzymam zakupiony bilet?
    • Zapłaciłem, ale nie otrzymałem biletu, dlaczego?
    • Jakie są możliwości zapłaty za bilet?
    Pokaż więcej Ukryj

    ?Zakup biletów online

    • Jak otrzymać fakturę VAT za bilet?
    • Czy mogę zwrócić lub wymienić bilet?
    • Czy mogę wykupić dla siebie drugie miejsce?
    • Czy można kupić bilet innej osobie?
    • Czy można wykupić bilet u kierowcy?

    ?Przed podróżą autokarem

    • Czy muszę wydrukować bilet?
    • Kiedy mam się stawić na przystanku?
    • Jakie dokumenty zabrać ze sobą w podróż autokarem?
    • Jak zmienić datę wyjazdu lub powrotu?
    • Czy na moim bilecie może podróżować inna osoba (córka, mąż)?

    ?Podróż autokarem

    • Czy mam określone miejsce w autokarze?
    • Czy w czasie podróży będę miał przesiadkę?
    • Czy jestem ubezpieczony na czas podróży?
    • Czy w autokarze znajdują się gniazdka 230V?
    • Czy w autokarach jest dostęp do Internetu?

    ?Przewóz bagażu i zwierząt

    • Ile bagażu można zabrać?
    • Czy można przewieźć autokarem rower?
    • Jakie są warunki przewozu bagażu dla dzieci?
    • Dodatkowy bagaż dla osoby niepełnosprawnej
    • Jakie są warunki przewozu zwierząt?
    • Co zrobić w przypadku utraty lub uszkodzenia bagażu?
    Pokaż więcej Ukryj

    ?Ogólne zagadnienia i informacje

    Zaplanuj podróż
    Obsługa klienta